Apa kata mereka tentang buku Sekolah Kehidupan ini?!

Buku ini amat sesuai dibaca oleh semua lapisan masyarakat.
Ianya membicarakan tentang kehidupan sebenar kita yang patut kita ketahui.

Penulisannya dengan gaya bahasa yang mudah serta diadaptasikan den
gan contoh-contoh yang bertepatan dengan situasi sebenar menjadikan pembacaan amat menyeronokkan. Buku ini juga benar-benar memberi inspirasi untuk saya. Ianya juga memberikan sinar baru kepada hari-hari dalam hidup saya selepas penghijrahan yang saya lakukan dalam hidup baru-baru ini!

Saya amat mencadangkan anda memiliki dan membaca buku Sekolah Kehidupan
ini!

Dato’ Malek Noor
Wira Bina Badan Negara

“Saya dapati penulisan buku ini amat menarik dan ianya bertepatan dengan kehidupan sebenar yang kita tempohi setiap hari. Saya amat mencadangkan anda memiliki dan membacanya”.
Ustaz Mohd Farid Ravi Abdullah,
Pengarah Institut Kajian Hadis Selangor (INHAD).

“Saya amat mencadangkan bagi mereka yang ingin memahami tentang selok-belok kehidupan ini dan setiap dugaan serta cabarannya, bacalah buku sekolah kehidupan ini. Saya cadangkan anda membawa buku ini kemana sahaja dan insyaAllah ianya akan dapat membantu anda dikala hampir lemas di lautan kehidupan”.
Dr. Wan Nasyruddin bin Wan Abdullah,
Pensyarah Kanan UKM, Bangi.

"Tahniah di atas hasil keluaran baru HFZ Group yang cukup kreatif membantu mereka menyelesaikan masalah yang membuntu kehidupan seharian. Setiap manusia ada sahaja masalahnya namun Sekolah Kehidupan pasti membantu mereka yang menghadapinya, InsyaAllah".
Ustaz Haslin bin Baharim
Pengurus HASWA Agency

"Setiap kali mendapat peluang, pasti ada sahaja halangan yang datang. Kenapa ianya sentiasa terjadi dalam hidup saya? Setelah membaca buku Sekolah Kehidupan ini, saya menemui jawapannya! Sekira ianya juga terjadi kepada anda?! Saya syorkan anda membaca buku ini".
M. Zaid Ab. Halim 38,
Pengarah Urusan Nieza Resources & Consultancy.
(013 922 2410)

“Buku ini ditulis dengan penuh perasaan dan seikhlas hati. Ianya dapat dirasai bagi sesiapa yang membaca buku ini. Saya amat mencadangkan mereka yang mencari tujuan hidup untuk memiliki dan membaca buku ini".
Ustaz Ghazali bin Harun,
Guru Agama SMKA Kuala Selangor, Selangor.


“Penulisannya dengan gaya bahasa yang ringkas dan mudah amat menarik dan memberangsangkan serta bermotivasi. Lebih realistik serta bertepatan dengan kehidupan sebenar. Saya amat mencadangkan kepada anda memiliki dan membacanya”.
Che Fauzi Zakaria 33, Usahawan Berjaya.


“Saya amat kagum dengan penulisan buku ini dan ianya sangat memberi inspirasi untuk kerjaya serta hidup saya. Ianya amat bermotivasi dan bertepatan dengan realiti kehidupan sebenar. Saya amat menyarankan anda membacanya”.
Ch
e Zaraidy Che Rahim 33,
Perunding Kewangan AmBank Group
(013 981 4828)


“Saya mengenali penulis secara peribadi dan amat mengagumi penulisan beliau ini. Di samping itu, buku ini amat membantu saya dan memberi semangat untuk saya terus maju ke hadapan dan mengajar saya apa yang perlu saya lakukaan dalam hidup ini".
Ahmad Raznee bin Abdul Rauf 38, Usahawan Berjaya.

“Hidup ini penuh dengan liku-liku dan dugaan. Kekadang kita tidak bermaya dan hilang motivasi diri. Saya amat mencadangkan buku ini untuk meningkatkan motivasi diri serta prestasi hidup agar lebih berbahagia dan bermakna. Buku ini banyak membantu saya, harapnya begitu juga dengan anda!”.
Fadzil Bin Ismail (FBI)
Ahli Lembaga Pengarah KODANA Berhad.


“Buku ini amat berinspirasi untuk saya dan menjadikan saya lebih bersemangat serta mempunyai hala tuju baru dalam hidup. Buku ini saya jadikan sebagai manual untuk hari-hari dalam hidup saya. Saya amat mencadangkan anda memiliki dan membaca buku ini”.
Ustaz Mohd Zamany bin Yaakub 35,
SM Teknik Kuala Selangor (012 370 8436)


“Penulisan buku ini amat menyentuh jiwa kerana ianya berkait rapat dengan kehidupan sebenar dan seharian kita. Ianya amat bermotivasi dan saya begitu teruja membacanya".
Ustaz Mohammad Mohd Noor 43,
Pegawai YIK, Kelantan.


“Ianya membuatkan saya menitiskan airmata dan menginsafi tentang hidup ini. Ianya begitu menyentuh perasaan pada kali pertama saya membacanya dan amat berinspirasi untuk diri saya. Saya amat mencadangkan anda memiliki dan membacanya”.
Mohammad Khairuddin Omar 33,
Rakan Kongsi & Peguam Tetuan Annisa Shihabuddin Khair Bahry.