Penghargaan & Terima Kasih

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh & Salam Sejahtera...

Di ruangan yang terhad ini, saya ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua yang telah menyokong saya selama ini dan membaca buku Sekolah Kehidupan. Syabas saya ucapkan bagi mereka yang telah mengambil tindakan positif dengan mengamalkan setiap anjuran positif dari buku ini dan memperkenalkannya kepada kenalan serta taulan.

Apa yang menyentuh hati kecil saya dan saya berasa begitu tersentuh apabila ada yang memberitahu bahawa buku ini telah membantu mereka keluar dari keadaan yang kurang baik kepada lebih bahagia dan bergembira dengan hidup ini. Hari-hari dalam hidup mereka menjadi lebih ceria. Saya sendiri juga menjadikan buku ini sebagai wadah perjalanan hidup saya bahkan manual untuk hari-hari dalam hidup saya.

Saya memang tercari-cari buku seumpama ini sejak dahulu lagi. Alangkah beruntungnya serta bahagia dan ceria hidup saya sekiranya sejak dahulu lagi saya memahami konsep hidup sebagaimana yang terdapat dalam buku Sekolah Kehidupan ini. Bagi saya, sesungguhnya apa yang tertera di dalam buku ini adalah anugerah ilham dari yang Esa untuk saya berkongsi dengan anda. Harapan saya semoga ianya bermanfaat untuk kita semua..!

Wassalam.

Pengarang.